___ linde gemeentelijke organisatie I van Ridderkerk staan begrippen RIDDERKERK I als doelmatigheid, klantgericht- BWWllffimWïï I ne'd en verantwoordelijkheid CU VU CU □ CZi B*4Jp*mt*f-M I centraal. Van alle personeelsj(%sï Wpsf&AsifÊl I 'eden wordt verwacht aan deze ■kj~£KUEu£ïyM9|| I begrippen gestalte te geven. De BjJs3Kl£s3p3BSijß I organisatie is opgebouwd vanuit KZ22232X het dienstenmocfel en bestaat uit I 4 diensten t.w.: de dienst Maat- I schappelijke Aangelegenheden, I Burgerzaken en Onderwijs ■ggjg|PifPÉjW I (MABO), de dienst Volkshuis■MMinlpifiU I vesting, Ruimtelijke Ordening en I Milieu (VROM), de dienst I Openbare Werken (OW), en de H| Bestuursdienst (BD). I De Bestuursdienst werkt onder- I steunend ten behoeve van de gf!|Bffff Iffgffltjjjjjjjjjjjjj I gehele organisatie en bestaat uit I de atdelingen Financiën, Perso■ÉÉÉItfMMÉÉJiIIHÉÉfIB I neel. Organisatie en Informatievoorziening (POI), Bureau Gemeentesecretaris en Bestuurszaken. Bij bureau voorlichting en representatie van de afdeling Bestuurszaken Is in verband met uitbreiding plaats voor een enthousiaste en ervaren v voor 19 uur per week (met een reële kans op uitbreiding in 1994 tot ongeveer 25 uur) Algemene informatie: We verwachten van u zonder Informatie: Het bureau bestaat op dit moment meer de bereidheid de eventuele Meer informatie over deze funcuit twee voorlichters en twee uitbreiding van uw functie met tic kan worden ingewonnen bij receptionisten (exclusief de nieuw ongeveer zes uur te accepteren. het hoofd van bureau voorlichaan te stellen medewerker). ting en representatie mevr. C. Uw profiel: van Voorst, tel. 01804-51515. Het bureau houdt zich bezig Voor een goede functievervulling Privé 080-784603. met onder meer: is een relevante HBO-opleiding -het stimuleren en ondersteunen (bijv. NGPR A/B of PR-A/PR-8 Het gemeentebestuur van van de gemeentelijke organisa- van de WO/SRM) onontbeerlijk. Ridderkerk wil de samenstelling tic bij haar in- en externe U heeft inmiddels voldoende van hel ambtelijk apparaat meer communicatie; werkervaring opgedaan in dit in overeenstemming brengen -werkzaamheden van de vakgebied binnen een over- met de samenstelling van de ontvangst- en informatiebalie; heidsinstelling. Ook weet u door Ridderkerkse bevolking. - representatie van het gemeen- uw deskundigheid, inzet en Aangezien vrouwen, leden van tebestuur. enthousiasme, maar ook tact, etnische minderheden en gehaneen brede betrokkenheid bij en dicapten in functies als deze zijn De nieuwe aan te stellen mede- deelname aan communicatie- ondervertegenwoordigd, geniewerker zal voornamelijk werk- activiteiten te bewerkstelligen. U ten zij voorrang. Selectie zal in zaamheden gaan verrichten op bent verder creatief, u heeft een eerste instantie plaatshebben het terrein van de Public flexibele en pragmatische instel- onder kandidaten uit deze doel- Relations, waaronder interne ling en een sterk improvisatie- en groepen, voor zover zij aan de communicatie. organisatievermogen. Daarnaast gestelde eisen voldoen. Bedoetheeft u goede contactuele eigen- de kandidaten worden nadrukke- Uw functie: schappen. lijk verzocht te solliciteren. - het leveren van een bijdrage Tot slot heeft u gevoel voor aan het ontwikkelen en uitvoe- bestuurlijke en ambtelijke ver- Sollicitatie: ren van het gemeentelijk PR- houdingen. Representativiteit en U kunt uw schriftelijke sollicitatie beleid, geënt op de bestuurlijke stressbestendigheid maken uw voor 7 oktober 1993 richten aan aanpak, de omvang en de posi- beeld compleet. het hoofd van afd. POI, mevrouw tic van de gemeente Ridder- drs. E. van Zuiden, Postbus 271, kerk; Wij bieden: 2980 AG Ridderkerk, onder ver het (mede) organiseren of coör- Een boeiende baan en een sala- melding van vacaturenummer dineren van evenementen, ont- ris van maximaal ƒ 5.261,- bruto 1041-e. vangsten en recepties; per maand (schaal 9) op basis - het ontwikkelen en mede uit- van een volledige dagtaak. De eerste sollicitatiegesprekken voering geven aan interne com- Gemeente Ridderkerk heeft zijn gepland op 25 oktober municatie, w.o. coördinatie goede secundaire arbeidsvoor- 's middags en het vervolggepersoneelsblad: waarden, waaronder flexibele sprek op 28 oktober 's ochtends. -het ontwikkelen, implementeren werktijden en beperkte mogelijken bewaken van effectieve heden voor kinderopvang, inspraakprocedures.
Collectie
Permanente URL
- Gebruiksvoorwaarden
-
Auteursrechtelijk beschermd. Op dit object rust auteursrecht.
- Krantentitel
- De Volkskrant
- Datum
- 25-09-1993
- Editie
- Dag
- Uitgever
- NV De Volkskrant
- Plaats van uitgave
- 's-Hertogenbosch
- PPN
- 412869594
- Verschijningsperiode
- 1920-...
- Verspreidingsgebied
- Landelijk
- Herkomst
- Koninklijke Bibliotheek
- Nummer
- 21031
- Jaargang
- 72
- Toegevoegd in Delpher
- 11-12-2017
Advertentie
Advertentie
4 De dienst Volkshuisvesting van de gemeente Utrecht is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het gemeentelijk volkshuisvestingsbeleid. Daarbij staat de ___ ■ ■aai |bi ai f> diensteen klantgerichte dienst- BIJ ONS HAAL JE ALS Z'^'^T^Z PERSONEELSADMINISTRATEUR De <», p™,,, _„ • •■■k, lIIT ■■" rilll/Tir Organisatie heeft een onder- MEER UI I JE PUNCTIE steunende functie naar de andere atdelingen binnen de organisatie. Zij adviseert het management bij het te voe- I ren personeelsbeleid en in organisatievraagstukken. Ook houdt zij zich bezig met het initiëren, ontwikkelen en implementeren van personeelsbeleid en beleidsinstrumenten. Verder voert Personeel en Organisatie de personeelsen salarisadministratie en geeft zij uitvoering aan de __,_ ] regels met betrekking tot de rechtspositie. Ook het aanleveren van managementinformatie behoort tot haar taken. Wij hebben een vacature voor een f Blf-Mlf ''JÜiïft | ijs Personeelsadministrateur v/m voor 38 uur ' wM% (36 uur per week is mogelijk) ? ?r Functie-inhoud: -Jji' - het voeren van de decentrale salarisadministratie en het uitvoeren van rechtspositieregelingen op het gebied van secundaire en bijzondere arbeidsvoorwaarden; - het zelfstandig behandelen van rechtspositionele aangelegenheden zoals (vaste) aanstelling, bevordering, ontslag etc; - het voeren van formatiebeheer, budgetbeheer en het aanleveren van managementinformatie; - inhuur van tijdelijk personeel; - het vervangen van de assistente PZ. Functie-eisen: - bij voorkeur een afgeronde opleiding MBO-AP/PB, aangevuld met het Praktijkdiploma salarisadministratie; - kennis van gemeentelijke rechtspositieregelingen of in staat zich deze snel eigen te maken; - kennis van sociale verzekeringswetten en voorschriften; o - aantoonbare ervaring met salarisadministratie en w' O budgetbeheer; 06 - ervaring in het werken met tekstverwerking en spreadg sheets; -g - zelfstandig en nauwkeurig kunnen werken; > - goed kunnen communiceren op alle niveaus in de o> organisatie; .2 - incasseringsvermogen en initiatief. We geven de voorkeur aan een niet-roker. c fl) Uw salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ■*2 ervaring maximaal ƒ 4.019,- bruto per maand (schaal 7), Jï bij een 38-urige werkweek. e > Geïnteresseerd? Stuur uw schriftelijke sollicitatie '5 binnen 14 dagen naar de dienst Volkshuisvesting, ~|j ter attentie van de heer L.M.J. Mevissen, Postbus 8015, "2 3503 RA Utrecht, onder vermelding van vacaturenummer "o 93.005 op de enveloppe. | Voor nadere informatie kunt u bellen met mevrouw o) M.J.F. van den Bosch, hoofd van de afdeling Personeel •■f en Organisatie, 030-919334. De sollicitatiegesprekken 5! zullen plaatsvinden op donderdag 21 oktober. ■5 Een (psychologische) test kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Deze zal dan plaatsvinden op vrijdag 22 of "5 maandag 25 oktober. De gemeente Utrecht streeft naar een evenredige afspiegeling van de Utrechtse bevolking in haar personeelsbestand. Daarom krijgen sollicitaties van vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen en minder .J* validen extra aandacht. ■■ Dienst Volkshuisvesting \ %JM J gemeente Utrecht H \ i HL i
Advertentie
Senior adviseur Programma Management E ri Twijnstra Gudde is met circa 400 medewerkers, onder wie zon . 250 adviseurs, een van de grotere organisatie-adviesbureaus in ons land. Binnen een van de drie gespecialiseerde sectoren, Organisatie &. Beleid, is de dienstverlening ondergebracht in marktgerichte groepen. Uit verschillende van deze , groepen richt een aantal medewerkers zich heel specifiek op het adviseren over en managen van complexe organisatorische veranderingen. De visie op en de ervaring in f dat veld resulteerden in een toegesneden aanpak: het concept < Programma Management. i Overzicht behouden. Weten welke actie Als senior adviseur (m/v) werkt vin (profit)organisaties die op 1 waar en wanneer moet worden het punt staan ingrijpende veranderingen door te voeren. i U scherpt het strategisch kader achter deze veranderingen aan j — N<\y en brengt het overtuigend over op alle betrokkenen. Bestaande |BB| voorstellen voor verandering worden in dat licht door n MI B Wip beoordeeld en u stimuleert de ontwikkeling van andere. tlw W w l
Advertentie
*Het bestuur van Kinderopvang Eindhoven vraagt een DIRECTEUR V/M (full-time) U geeft direct leiding aan een team van 12 medewerkers en draagt de verantwoordelijkheid voorde samenstelling en continuïteit van de dienstverlening van de stichting Kinderopvang Eindhoven. Dit gebeurt in nauw overleg met de diverse gemeentelijke instellingen, het eigen bestuur en de diverse kinderdagverblijven. *^>&4€C(&l'(lpl{A&A4>&v een initiatiefrijke, doortastende persoonlijkheid met uitstekende - contactuele vaardigheden, alert, flexibel en stressbestendig. oS£*sJ/tJ%jfÊJ?x4. U bent een prima onderhandelaar op elk niveau binnen verschillende culturen. Uw opleiding ligt op universitair of H.8.0. niveau, bij De stichting voorkeur in een commercieel economische en/of bedrijfs- Kinderopvang Eindhoven is kundige richting. U heeft binnen het brede terrein van de de centrale organisatie van (zakelijke) dienstverlening ervaren hoe diensten succesvol kinderdagverblijven en verkocht en verleend kunnen worden. buitenschoolse opvang. Wij bieden: KinderoDvana Eindhoven Een prima honorering volgens de CAO-Welzijnswerk, heeTbe^etds9, ingeschaald naar opleiding, leeftijd en ervaring. en beheerstaken voor bestaande en nieuwe Mw rea*t'e:_ . , voorzieningen in de kunt u voor 11 ok}ober as- "f*** aan: e, .. ~_ kinderoDvana net bestuur van de stichting Kinderopvang Eindhoven, H y' Pachtakker6, 5625 WC Eindhoven. De organisatie is in januari 1991 door de gemeente Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot Eindhoven als koepel voor Dhr L vroemen (voorzitter van het bestuur) Telefoon: 04970 -13396 alle vormen van kinderopvang of Dhr- s. Visser (directeur a.i.) Telefoon: 040 - 426061 opgericht.