Psychologie der reclame

  • Kopieer en plak deze bronvermelding in je document

Er is helaas een probleem met het ophalen van de afbeelding.

Dit kan twee oorzaken hebben:

  • De publicatie is nog niet beschikbaar in Delpher, maar zal dat binnenkort wel zijn.

  • Er is een tijdelijke storing met het laden van de afbeelding.

  • Probeer het later opnieuw.

    Onderstaande tekst is niet 100% betrouwbaar

    ALGEMEENE WERKEN OP HET GEBIED VAN DE PSYCHOLOGIE DER RECLAME

    H. F. Adams: Advertising and its mental laws. 1928. A. P. Braddock: Psychology and advertising. 1932. A. P. Braddock: Applied psychology for advertisers. 1933. J. Caples: Tested advertising methods. 1932. H. Eliasberg: Lehrbuch der Reklamewissenschaft auf soziologischer, volkswirtschaftlicher und psychologischer Grundlage. 1935. F.M. Feller: Psychodynamik der Reklame. 1932. Ch. von Hartungen: Psychologie der Reklame. 1926. A. Hermann-Cziner: Psychologie der reclame. In G. Révész: Psychologie van het bedrijfsleven. 2e dr., 1935. H. L. Hollingworth: Advertising and selling. 1913. M. Igert: Remarques sur la psychologie de la réclame. Journal de psychologie normale et pathologique, Vol. 22, blz. 882. H. D. Kitson: Scientific advertising. 1926. Th. König: Reklame-Psychologie, ihr gegenwartiger Stand—ihre praktische Bedeutung, 3edr., 1926. H. C. Link: The new psychology of selling and advertising. 1932. K. Marbe: Psychologie der Werbung. 1927. W. Moede: Psychologie der Reklame. Praktische Psychologie, Bd. 1, blz. 200. H. Piorkowski: Werbepsychologie. In Handbuch der Arbeitswissenschaft, Bd. 5, herausgegeben von F. Giese. 1930. A. T. Poffenberger: Psychology in advertising. 2e dr., 1932. W. D. Scott: The psychology of advertising. 1932. D. Starch: Judicious Advertising. 1908. D. Starch: Principles of advertising. 1923. E. K. Strong and J. E. Loveless: Psychology of selling and advertising. 1925.